Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Koje se metode praćenja napretka koriste u individualnom radu?

Lični trener tu je da pomaže ljudima da postignu svoje  zdravstvene ciljeve i izgrade telo na koje će biti ponosni. Metode koje se koriste za praćenje napretka od suštinskog su značaja za samog klijenta. Upotreba prave tehnologije i načina za nadgledanje napretka je od vitalnog značaja i može uštedeti puno vremena. Pomoći će treneru i dati mu prave smernice kod sastavljanja programa ishrane ili treninga.

Koji su razlozi za naglo povećanje težine?

Mogući razlozi za naogomilane kilograme i povećanje težine tj. masti obično je najčešće neaktivnost tela, porodični način života, nezdrava ishrana, određeni lekovi, pa čak i genetski razlozi. Gubitak kilograma vrlo je čest izazov sa kojim se ljudi suočavaju. Neki se odluče da smršaju, drugi odlučuju ostati isti uglavnom zato što su demotivisani. Mnogi ljudi nisu svesni faktora rizika koji prate gojaznost.

Hranljive materije bogate energijom

Sportisti moraju da unose hranljive materije bogate energijom, a sportska ishrana traba da obezbedi optimalnu potrebnu količinu energetskih materija. Sve sa ciljem da bi se podržavalo vežbanje različitog inteziteta i tajanja. Upotreba ugljenih hidrata raste kako se povećava intezitet vežbanja, a ovde ću vam dati korsna upustva o tome kako se unose ugljeni hidrati, sa ciljem da se obezbede optimalne rezerve glikogena u mišićima.

Čorba od koprive ✓ 2-3 šolje naseckane koprive✓1 krompir✓ prstohvat bosiljka i mirođije✓ beli luk 1-2 čena po ukusu✓ u hladnu vodu iseckati krompir, na pola ga kuvati i dodati mu bosiljak i naseckanu koprivu✓kada provri skinuti sa ringle✓ dodati beli luk, mirođiju po ukusu✓ preliti pripremljenu koprivuČorbu od želja i spanaća možete pripremiti na isti način. Ukoliko želite obogatiti ukus, možete dodati 5-6 mlevenih badema i kašiku kiselog mleka.
Trening snage✓ Pojam mišićne snage i trening snage✓ Neki ljudi poseduju veću snagu od drugih? Zašto je to tako?✓ Osnovni pojmovi teorije treninga✓ Adaptacija kao glavna zakonitost treninga✓ Neposredni i odloženi efekti za trening snage✓ Šta je to nadopterećenje?✓ Prilagođavanje na trening snage
Osteopenija i osteoporoza ✓ Osteopenija – Šta uraditi kako bi rešili problem?✓ Osteopenija – Koji je optimalan unos kalcijuma na dnevnom nivou?✓ Kako vežbanje pomaže u borbi protiv osteoporoze?✓ Koje se vežbe preporučuju kod osteoporoze?
Integralni sendvič ✓ uzeti integralni hleb ✓ staviti na njega prethodno izrendani paradajz ili samo isečen paradajz ✓ staviti peršun, bosiljak ili mirođiju ✓ tanko isečene kolutove pilećih ili ćurećih prsa,  goveđe pršute ili tunjevine ili nemasnog sira (50g po sendviču za žene, 70g za muškarce) ✓ preko sitno sečeni paradajz ili čeri i bosiljak  neku drugu salatu i drugi biljni začin
Evo nekoliko saveta kako smršati ✓ Budite disciplinovani i pažljivo birajte namirnice koje jedete✓ Posti, treniraj i videćeš brzo rezultate✓ Ulazite u intervale✓ Napravite plan za sedam dana
Dijabetes ✓ Korišćenje šećera iz krvi✓ Normalan metabolizam✓ Šta se dešava u organizmu ako imate dijabetes?✓ Različiti tipovi dijabetesa✓ Dijabetes tipa 1✓ Dijabetes tipa 2 – Insulinska rezistencija✓ Drugi tipovi dijabetesa✓ Gestacioni dijabetes✓ Lada i Mody✓ Drugi uzroci dijabetesa
Kako kupiti najtraženiji suplement?#cregaatine #snaga #izdrzljivost #suplement #onlineprodaja
Hvala svima na podršci 💯
Juneće ćufte – U juneće mleveno meso 300g dodati sitno seckan 1 crni luk (može i bez luka), dodati 1 belance i ovsene pahuljice (1-2 kašike pahuljica preliti sa 4 kašike vode, pahuljice dodajete da vežete masu), posoliti sa kalijumovom ili himalajskom soli i dodati biljne začine (majčinu dušicu, mirođiju, šafran, bosiljak, peršun), vezati masu i peći na foliji za pečenje, u rerni, grilu ili roštilju bez ulja.
Mućkalica sa mesom – 1 Luk dinstati na vodi, na laganoj vatri da ne zagori. Dodati mu razno povrće, 1 celer (drška), 1 paškanat, 1 šargarepu i dinstati još malo. Posno meso 250g (piletina, junetina) iseckati na kockice i dodati povrću da se zajedno dinsta. Kad se meso skoro skuva, dodati mu svežu 1 papriku, 1 tikvicu, i 1 paradajz sečen na kockice ili samleven, dinstati do kuvanja, na kraju dodati biljne začine, kašiku maslinovog ulja i posoliti.#muckalica #meso #jelosamesom #jelomeso #recepti #junetina #povrce #rucak
#kopriva #corba #corbakopriva #recepti #zdrav obrok
sr_RSSerbian