Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Na koji način se ugljeni hidrati deponuju u našem telu?

Kako će se ugljeni hidrati iskoristiti zavisi od mnogim faktora od kojih je rad hormona pankresa najvažniji, jer pomaže kontrolu glikemije u našem organizmu. Ugljeni hidrati koji se unesu putem hrane u razgrađenoj formi glukoze se deponuju u jetri i mišićima u  obliku glikogena, ali samo do određene granice. Organizam čoveka ima nekoliko sistema za održavanje nivoa glukoze u krvi (glikemije) , pre svega uz pomoć hormona inuslina i glukagona.

Procenat masti u telu koji ne ugrožava zdravlje

Dosta ljudi u nastojanju da postigne željeni izgled, gde će se videti pločice na stomaku iscrpljuje svoje telo do te mere da spušta procenat masti ispod svakog nivoa i na taj način ugrožava svoje zdravlje. Postoje i ljudi koji ne vode računa o svom telu, pa imaju povišene vrednosti telesne masnoće koja ugrožava njihovo zdravlje.Saznajte koji su normalni procenti masti u telu!

Kako nam telo ukazuje da postoji nedostatak cinka?

Cink je mineral koji je jedan od najvažnijih za zdravlje. Pomaže očuvanju imunog sisteme, tako što doprinosi produkciji anti tela i limfocita. Pored toga utiče na stvaranje slobodnih radikala u očima, čime štiti oči od potencijalnih bolesti. Važan je za organizam, jer poboljšava probavu, unapređuje zdravlje creva, tako što osnažuje crevne zidove. Cink je neophodan za obnavljanje oštećenih ćelija creva.

Iskoraci u mestu @marija.djordjevic
Triceps ekstenzija @marija.djordjevic
@cinjenje_necinjenja izdrzii još maloooo 💪🤗
@cinjenje_necinjenja dečko se malo muči 😂🤗
@mrs.suzanna najmlađa vežbačica 😂💪
@mrs.suzanna iskorak ka lepšem izgledu
Juneće ćufte 

✓ u juneće mleveno meso 300g dodati sitno seckan 1 crni luk (može i bez luka)
✓ dodati 1 belance i ovsene pahuljice 
✓ 1-2 kašike pahuljica preliti sa 4 kašike vode 
✓ pahuljice 
dodajete da vežete masu 
✓ posoliti sa kalijumovom ili himalajskom soli 
 ✓ dodati biljne začine 
majčinu dušicu, mirođiju, šafran, bosiljak, peršun
✓ vezati masu i peći na foliji za pečenje, u 
rerni, grilu ili roštilju bez ulja
Čorba od koprive 

✓ 2-3 šolje naseckane koprive
✓1 krompir
✓ prstohvat bosiljka i mirođije
✓ beli 
luk 1-2 čena po ukusu

✓ u hladnu vodu iseckati krompir, na pola ga kuvati i dodati mu bosiljak i 
naseckanu koprivu
✓kada provri skinuti sa ringle
✓ dodati beli luk, mirođiju po ukusu
✓ preliti 
pripremljenu koprivu

Čorbu od želja i spanaća možete pripremiti na isti način. Ukoliko želite obogatiti ukus, možete dodati 5-6 mlevenih badema i kašiku kiselog mleka.
en_USEnglish