Personalni trener ZDRAVO, ŽELITE LI PERSONALNI TRENING? Saznaj još Ja sam Miloš Kalušević, Vaš lični trener ODLUKA DA TRENIRATE PROMENIĆE VAM ŽIVOT Zakažite termin Počni da treniraš još danas! slajder-2 Oslobodite svoje telo POKRENITE SE! Zakažite termin

Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Koji su razlozi za naglo povećanje težine?

Mogući razlozi za naogomilane kilograme i povećanje težine tj. masti obično je najčešće neaktivnost tela, porodični način života, nezdrava ishrana, određeni lekovi, pa čak i genetski razlozi. Gubitak kilograma vrlo je čest izazov sa kojim se ljudi suočavaju. Neki se odluče da smršaju, drugi odlučuju ostati isti uglavnom zato što su demotivisani. Mnogi ljudi nisu svesni faktora rizika koji prate gojaznost.

Na koji način se ugljeni hidrati deponuju u našem telu?

Kako će se ugljeni hidrati iskoristiti zavisi od mnogim faktora od kojih je rad hormona pankresa najvažniji, jer pomaže kontrolu glikemije u našem organizmu. Ugljeni hidrati koji se unesu putem hrane u razgrađenoj formi glukoze se deponuju u jetri i mišićima u  obliku glikogena, ali samo do određene granice. Organizam čoveka ima nekoliko sistema za održavanje nivoa glukoze u krvi (glikemije) , pre svega uz pomoć hormona inuslina i glukagona.

Na koji način se razvija fleksibilnost?

Trening fleksibilnosti po definiciji povećava opseg pokreta različitih zglobova u telu. To znači da radite neke vežbe koje će vam pomoći da se mišići istegnu i opuštaju, a vašim zglobovima omogućiće jačanje i ravnotežu. Trening fleksibilnosti je vrlo važna osnova za ostale treninge. Povećava opseg pokreta zglobova što pomaže u lakšem izvođenju drugih vežbi. Takođe razvija koordinaciju mišića i smanjuje rizik od povreda i bolova u mišićima.

en_USEnglish
en_USEnglish