Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Na koji način se ugljeni hidrati deponuju u našem telu?

Kako će se ugljeni hidrati iskoristiti zavisi od mnogim faktora od kojih je rad hormona pankresa najvažniji, jer pomaže kontrolu glikemije u našem organizmu. Ugljeni hidrati koji se unesu putem hrane u razgrađenoj formi glukoze se deponuju u jetri i mišićima u  obliku glikogena, ali samo do određene granice. Organizam čoveka ima nekoliko sistema za održavanje nivoa glukoze u krvi (glikemije) , pre svega uz pomoć hormona inuslina i glukagona.

Koji se mišići angažuju u kardio boksu?

U boksu vam je potrebna snaga kompletnog tela. Većina ljudi potcenjuje snagu nogu i stomaka tokom boksa i fokusiraju se samo na ruke i ramena, što je velika greška. Kao vaš instruktor boksa i lični trener objasniću vam koji su mišići angažovani za vreme vežbanja kardio boksa. Kao personalni trener objasniću vam zašto je kardio boks bitan za vaše zdravlje. U kardio boksu jako je važno imati  jake ruke, ramena, noge, leđa i trbušne mišiće.

Kremasta čorba sa malo ugljenih hidrata

Kremasta Čorba sa niskim udelom ugljenih hidrata može vam koristiti kao niskokalorični obrok . Prijatnog je ukusa i prepuna povrća prekrivena svežim avokadom i sokom od limete, savršen je način za uživanje u danima kada vam je potreban obrok sa malo ugljenih hidrata. Ovo je brz i lagani obrok, koji je u vrhu liste obroka po ukusu. Napravljen je od mlevene govedine, paradajza, krem sira, začina, a začinjen je svežim avokadom, paradajzom i ostalim sastojcima.

Trening za povećanje mišićne mase

Da bi porasli mišići, a naše telo obezbedilo potrebne uslove za mišićni rast potrebno  je ispuniti određene uslove kako bi se zadovoljili fiziološki procesi unutar našeg tela. • Pravilan program treninga kako bi stimulisali mišićni rast • Imati redovne pravilne obroke u toku dana • Dovoljno odmora
Uzrok debljanja može biti problem sa nepravilnim izborom namirnica, prejedanjem i prekomernim unosom namirnica, hormonalnim i zdravstvenim problemima ili naslednim faktorom predodređenim za lako debljanje.
Pašteta sa tunjevinom

 ✓Iseći 1/2 crvene paprike, 1 manju šargarepu i 1 vezu peršuna
✓U blender 
dodati jednu konzervu tunjevine (160g) prethodno oceđene od ulja
✓ dodati iseckano povrće, 
✓ 1 
supenu kašiku maslinovog ulja i malo soli. ✓Blendirati
✓Dodati vodu po potrebi 
✓ ponovo 
blendirati dok ne dobijete kremastu masu.

 Namaz služiti na hlebu.
različito u zavisnosti od uzrasta deteta i od interesovanja za određeni sport.Uzrast u kome dete može da započne bavljenje sportom zavisi od vrste sporta.
Obično sve roditelje zanima kada je pravo vreme da svoju decu usmere na sport?
Pileća pašteta 

✓Skuvati 150g pilećeg belog mesa
✓ Nakon sto ste procedili vodu, meso ubacite u 
blender
✓ Iseći na kolutove i dodati jednu manju sirovu šargarepu
✓ Dodati 2 supene kašike senfa, 
✓ prstohvat soli, 
✓ 1 supenu kašiku maslinovog ulja

 Blendirati dok se ne dobije kremasta masa.
Mućkalica sa mesom 

✓ 1 Luk dinstati na vodi, na laganoj vatri da ne zagori. ✓Dodati mu razno povrće, 1 celer (drška), 1 paškanat, 1 šargarepu i dinstati još malo. 
✓ Posno meso 250g (piletina, junetina) iseckati na kockice i dodati povrću da se zajedno dinsta. 
✓ Kad se meso skoro skuva, 
dodati mu svežu 1 papriku, 1 tikvicu, i 1 paradajz sečen na kockice ili samleven, dinstati do kuvanja
✓ na kraju dodati biljne začine, kašiku maslinovog ulja i posoliti.
Biftek salata 

✓ 150g bifteka spremiti na grilu ili roštilju ili izdinstati, ✓ za  to vreme zelenu salatu, rukolu, iceberg i drugu salatu koju volite (neograničeno) operite i iseckajte na rezance
 ✓ U isečene 
salate dodajte gotovo meso. 
✓ Paradajz oljuštite i seckajte na kriške, stavite u salatu i malo 
posolite
✓ Salatu prelijte sa 2 kašike maslinovog ulja, limunovim sokom, dodajte 2 kašike senfa i 
promešajte.
Takmičarski sportovi igraju važnu ulogu u razvoju dece, gde deca u svojim razvojnim godinama steknu određenu veštinu u određenom sportu.

Fizička sposobnost se može unaprediti na mnogo načina. Pravilnom primenom osnovnog principa preopterećenja. Svakom intezivnom fizičkom aktivnošću mogu se poboljšati ili održavati fizičke sposobnosti. I pored toga, često su, zbog postojećih okolnosti, pojedini tipovi aktivnosti i vežbanja pogodniji od drugih.
SPECIJALISTIČKI PROGRAMI
Programi predviđeni kako bi pomogli onima kome je naša pomoć potrebna. Zahtevi tržišta su nas naveli da stvorimo specijalističke programe, kako bi ljudi u vidu programa za zdravlje i fitnes bolje izgledali i osećali se zdravije.
Izdvojili smo se u odnosu na konkurenciju, znanjem u oblastima kao što su ishrana fitnesa, promena u ponašanju, fitnes trening, upravljanje težinom i mnoge druge. ⚡Kao specijalista za fitness za mlade, naučićete decu vrednostima fizičke aktivnosti. Napravite od današnje dece sutra zdrave ljude. ⚡Za mnoge, pokret može biti stvar života i smrti. Značajan deo građana je u opasnosti zbog statičnog i neaktivnog načina života... ⚡Kao specijalista za medicinske vežbe, svoj rad zasnivam na tome, tako što pomeram ljude na određeni način, koristeći pokret kao tretman. ⚡Sportska masaža je masaža koja je posebno namenjena mišićima i onim delovima tela koji su izloženi stresu i naporima u toku treninga. ⚡Ovaj program podrazumeva jedinstven pristup radu sa klijentima uz izgradnju odnosa, promene ponašanja, motivacije i pridržavanja ishrane... ⚡Kao trener koji je zadužen da klijentu pruži savetodavnu pomoć kako da izgubi kilograme, od mene se očekuje da posedujem znanja potrebna za vođenje klijenata... ⚡Kao stručnjak za sportsku kondiciju, dizajniramo trening koji pomaže sportistima da poboljšaju ravnotežu, snagu, agilnost i brzinu... ⚡Funkcionalni trening će vam pomoći da uz pomoć trenera usvojite program vežbanja sa ciljem da da se krećete efikasnije i da sprečite eventualnu povredu.
Salata sa šunkom 

✓ Pomešati zelenu salatu, 
✓ 1 srednji paradajz, 
✓ 1 krastavac,
✓ krišku praške šunke iseckanu na kockice (150g), 
✓ malo maslinovog ulja, 
✓ jabukovo sirće i kalijumovu so (po želji). 

Na 
isti način pravite i salatu sa pilećim ili ćurećim prsima, samo umesto šunke koristite pileća ili 
ćureća prsa. Po želji možete dodati i masline.
Fizička sposobnost može se definisati kao ukupna funkcionalna sposobnost pojedinca da obavi dati zadatak. Krajnja provera fizičke sposobnosti je sposobnost pojedinca da uspešno završi zadati zadatak bez suvišnog zamora.
X noge su deformitet kolena koji se javlja kao posledica urođeno slabije razvijenih spoljašnjih delova kostiju koje čine koleno ili zbog poremećene statike uzrokovane deformitetima kukova ili stopala. Položaj nogu u materici tokom trudnoće može takođe biti uzrok kao i prekomerna telesna težina. Najčešće se javlja obostrano, mnogo ređe je prisutan deformitet na jednom kolenu što može tokom rasta da dovede do skolioze krivljenja kičme na jednu stranu.
Šampinjoni sa spanaćem 

✓ 400g šampinjona, očistiti i oprati
✓ 1 luk iseckati na kockice, manju 
glavicu, može i beli, 1 čen, i izdinstati ga na vodi
✓ dodati iseckan celer, i šampinjone i 
dinstati dok skoro ne bude gotovo
 ✓ dodati spanać (160g), prethodno kratko kuvan i 
iseckan. 

U sve dodavati vodu po potrebi. Kada je gotovo dodati jednu kašiku maslinovog ulja, i 
začine po ukusu.

#spanac #sampinjoni #luk #obrok #zdravobrok #zdravlje #recepti #rucak #celer
Često čitamo o značaju i uticaju koje vežbanje ima na naše zdravlje. Vežbanje ne samo da je dobro za mršavljenje, već je dobro za razvoj mišića, život bez bolova, bolju kondiciju, bolju koncentraciju i veću snagu. 

#vezbanje #trening
Dijastaza rektusa je veoma česta pojava tokom i nakon trudnoće. 

#dijastaza #problemstomaka #porođaj
#trener #trbusnimisici
Salata sa tikvicama i jajima 
✓ Jedno celo kuvano jaje i tri belanca iseći na kolutove
✓zatim sitno 
iseći paradajz i krastavac i zelenu salatu. 
✓Izgrilujte jednu manju tikvicu isečenu na kolutove

✓Sve 
sastojke pomešati i preliti dresingom

Dresing pripremate od jedne kašike maslinovog ulja, malo limunovog soka, chia semenki, malo 
himalajske soli i senfa (po želji). Možete dodati dozvoljene sveže začine po ukusu.
Šta je stres i kako ga možemo definisati?

Stres se može konceptualizovati kao odgovor na izazov ili pretnju. Svrha stresa je da upozorava i priprema vaše telo u slučaju potencijalne psihološke ili fizičke opasnosti.  Stres služi kao katalizator radi vaše zaštite. 

#stres #psihologija #sport #sportista #suočavanje #takmičari #treneri #stresnesituacije #psihološkapriprema
Juneće ćufte 

✓ u juneće mleveno meso 300g dodati sitno seckan 1 crni luk (može i bez luka)
✓ dodati 1 belance i ovsene pahuljice 
✓ 1-2 kašike pahuljica preliti sa 4 kašike vode 
✓ pahuljice 
dodajete da vežete masu 
✓ posoliti sa kalijumovom ili himalajskom soli 
 ✓ dodati biljne začine 
majčinu dušicu, mirođiju, šafran, bosiljak, peršun
✓ vezati masu i peći na foliji za pečenje, u 
rerni, grilu ili roštilju bez ulja
en_USEnglish