Personalni trener ZDRAVO, ŽELITE LI PERSONALNI TRENING? Saznaj još Ja sam Miloš Kalušević, Vaš lični trener ODLUKA DA TRENIRATE PROMENIĆE VAM ŽIVOT Zakažite termin Počni da treniraš još danas! slajder-2 Oslobodite svoje telo POKRENITE SE! Zakažite termin

Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Periodizacija treninga u teretani i kako se primenjuje?

Periodizacija prestavlja sistematičan plan treninga, sa ciljem da se postignu maksimalni rezultati onda kada je  to najpotrebnije. Većina vrhunskih sportista tempira formu za takmičenje u određenom mesecu, kada je potrebno da budu na vrhuncu svoje takmičarske forme. Trener je u obavezi da napravi plan treninga. Plan treninga može se praviti na tromesečnom, polugodišnjem ili godišnjem nivou.

Pileća krila u sosu bez ulja – kako spremiti?

Preporučujem vam zdravu i brzu ishranu bez narušavanja ukusa ili teksture. Jedna od mojih najdražih jela (osim pomfrita) koju napravim u fritezi su pileća krila. Pileća krilca spremljena na ovakav način, čine krila da budu hrskava, a ne sadrže ulje.
Jedini sastojci koji su vam potrebni su pileća krila, prašak za pecivo i so i biber. Krila možete jesti i bez sosa lii ih umočite u omiljeni sos.

Koje se metode praćenja napretka koriste u individualnom radu?

Lični trener tu je da pomaže ljudima da postignu svoje  zdravstvene ciljeve i izgrade telo na koje će biti ponosni. Metode koje se koriste za praćenje napretka od suštinskog su značaja za samog klijenta. Upotreba prave tehnologije i načina za nadgledanje napretka je od vitalnog značaja i može uštedeti puno vremena. Pomoći će treneru i dati mu prave smernice kod sastavljanja programa ishrane ili treninga.

en_USEnglish
en_USEnglish