Personalni trener Personalni trening Postoji bolji način kako do savršenog izgleda! Dozvolite mi da vam pomognem da pronađete put do cilja
koji zaista odgovara vama i vašem načinu života.
spreman sam za promenu
Program treninga personalni trener
Lični trening je više od rezultata.

Lični trening pogledaj programe treninga Bez obzira trenirate li kako biste promenili svoje stanje duha, povećali samopouzdanje
ili se oporavili nakon povrede, važno je ulagati u svoje zdravlje.
U blogu možete pronaći korisne informacije o zdravlju, treningu i ishrani. Zapostavljanje našeg tela i zdravlja se može odraziti na naše svakodnevne aktivnosti.
Zato smatram da je veoma bitno da se informišemo o ovim temama.
PROČITAJTE U BLOGU Fitness blog će Vas informisati o najnovijim vestima iz fitnesa.
pročitaj više u blogu

Personalni trener

Kada kažemo ” personalni trener ” ljudi odmah pomisle da je to nepristupačno običnim ljudima, ali naprotiv – veoma greše!

Ja sam Miloš Kaluševič, vaš personalni trener iz Beograda i tu sam da vam pomognem da dostignete vaše ciljeve.

Bez ikakvih obaveza, dođite da se upoznamo i da vam pokažem kako izgleda trenirati individualno sa Vašim personalnim trenerom.

Moj osnovni cilj u radu sa klijentima je da vreme provedeno u teretani učinim kvalitetnijim, zanimljivijim i prijatnijim.

Možemo da treniramo individualno ili poluindividualno.

Žene u teretani personalni trening fitness

Zašto Vam je potreban personalni trener?

Osnovna ideologija na čemu se zasniva moj rad je briga o rastućim zdravstvenim potrebama sa kojima se ljudi suočavaju.

Više od decenije ljudi iz svih slojeva života svoje fizičke nedostatke rešili su u individualnom radu sa mnom.

Individualne treninge održavam u dve teretane koje se nalaze u srcu grada na Vračaru i Zvezdari. U ponudi postoji veliki broj programa koji su prilagođeni kako mlađima, tako i starijim osobama.

Devojka diže tegove personalni trening fitness

Radno vreme

Ponedeljak – Petak 07:00 – 24:00
Subota 09:00 – 24:00
Nedelja 09:00 – 20:00

Zašto se preporučuje personalni trener?

  • Razvoj kardiovaskulanog sistema
  • Uklanjanje masnih naslaga
  • Povećanje snage mišića, izdržljivosti i tonusa mišića
  • Smanjenje krvnog pritiska
  • Ublažavanje simptoma anksioznosti, stresa, napetosti i depresije
  • Uvećanje energije i izdržljivosti
  • Snižavanje holesterola
  • Poboljšanje koordinacije
  • Ojačani imuni sistem
  • Čvršći skeletni sklop

Zadovoljni klijenti


300

Godine iskustva


10

Radnih sati


12800

Izgubljeni kilogrami


3890

Poslednje novosti

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Kako trenirati u trudnoći?

Mnoge trudnice žele da vežbaju tokom trudnoće ili da nastave sa svojim trenutnim rutinama vežbanja. Ukoliko započinjete novu rutinu vežbanja da biste održali svoju težinu, savetujemo da se posavetujete sa trenerom. Trudnice moraju dobiti odobrenje od zdravstvenog radnika pre nego što sprovedu bilo koji trening, čak i ako je žena trenirala pre trudnoće. U ovom slučaju je preporučljiv trening za održavanje kondicije.

Na koji način se razvija fleksibilnost?

Trening fleksibilnosti po definiciji povećava opseg pokreta različitih zglobova u telu. To znači da radite neke vežbe koje će vam pomoći da se mišići istegnu i opuštaju, a vašim zglobovima omogućiće jačanje i ravnotežu. Trening fleksibilnosti je vrlo važna osnova za ostale treninge. Povećava opseg pokreta zglobova što pomaže u lakšem izvođenju drugih vežbi. Takođe razvija koordinaciju mišića i smanjuje rizik od povreda i bolova u mišićima.

Vežbanje je i dalje najbolji lek za sve bolesti

Redovno vežbanje može da nadoknadi ćelijsko oštećenje koje uzrokuje bolest i uspori proces starenja. Možete usporiti proces strarenja sa samo 15 minuta dnevne umerene aktivnosti. Vežbanje je dobro za vas i vaš organizam. Kako se životni vek povećava, mnogi ljudi prežive i do 90 godina. Boljim lekovima i sigurnijim postupcima se u velikoj meri može osigurati dug život.

Konstitucija predstavlja anatomski sklop, odnosno telesnu građu, mada se može govoriti i psihičkoj mentalnoj konstituciji ili tipu ličnosti.
Za ostvarenje vrhunskih sportskih rezultata, veliku, često presudnu ulogu igra konstitucija (građa, sklop) sportiste. Veliki broj naučnih studija obavljen je u traganju za idealnim sportskim tipom za pojedine sportske grane.
Mada se u mnogim sportovima došlo do saznanja kakva je idealna konstitucija potrebna za vrhunske rezultate, često se dešavalo da vrhunske rezultate  postižu osobe koje ne pripadaju datom tipu. Ove činjenice su nesporne i mogu se objasniti primerom novih tehnika koje omogućavaju angažovanje novih mišićnih grupa.
Kada se kaže konstitucija, obično se misli na morfologiju (anatomski sklop), odnosno telesnu građu, mada se može govoriti i psihičkoj mentalnoj konstituciji ili tipu ličnosti.
#konstitucijatela #atletskitip #tipovigradje #teretanabeograd
Pogledajte kompetan tekst na ovom linku.
🔍 https://www.personalnitrening.rs/fitness-blog/
Nedostatak vežbanja utiče na povećanje telesne mase
Koliko je potrebno fizičke aktivnosti da bi osoba koja je teška oko 68 kg utrošila 1 kg masnoće.
✅ da trči umerenom brzinom 6 časova
✅ da uradi oko 6000 sklekova
✅ da pliva 20 časova
✅ da korača brzim tempom 35 časova
✅ da korača sporim tempom 70 časova
Ovo pogrešno uverenje da vežbanje malo utiče na telesnu težinu – uz netačno ubeđenje da će korist od povećanog vežbanja biti otklonjena odgovrarajućim povećanjem apetita – u prošlosti je mnoge sprečavalo da fizičko vežbanje primenjuju kao metod smanjivanja telesne težine. Da su oba uverenja pogrešna videćete u nastavku teksta.
#gojaznost #vezbanje #fizickaaktivnost #nedostatakvezbanja
📃 
Kardiovaskularna oboljenja su sve izraženija. Ovaj zdravstveni problem je jedan od uzroka smrti i telesnih oštećenja sa trajnim onesposobljavanjem čoveka za normalno funkcionisanje.
U ranijim tekstovim bilo je govora o promenama koje se događaju u telu kao posledica redovnog i intezivnog vežbanja. Da li su te promene korisne za naše telo i organizam? Koje su to prednosti koje čovek dobija, ukoliko redno vežba u odnosu na one koji su fizički neaktivni?
Često možete pročitati na različitim portalima o koristima koje telo ostvaruje ukoliko se redovno bavimo fizičkom aktivnošću. Evo nekoliko razloga zašto je dobro redovno trenirati:
✅ povećava se otpornost prema određenim bolestima
✅ čovek se oslobađa nervne napetosti i briga
✅ moguće je povećati sposobnosti konstruktivnog mišljenja
✅ može se održavati normalna telesna težina
✅ moguće je razviti pozitivne osobnine i poboljšati karakter
 
Jedan od najvećih problema u pokušaju da se prikažu korisna dejstva vežbanja, predstavlja činjenica da je telo iz dana u dan izloženo veoma različitim faktorima.
Ovo stvara teškoću izdvajanja pojedinih činilaca, kao što je vežbanje.
Nejasno je da li je vežbanje direktan uzrok nastanka promena ili na to utiču i drugi činioci kao što su:
✅ pravilna ishrana,
✅ opšte zdravstveno stanje,
✅ stepen oslobođenosti od nervne napetosti i briga,
✅ klimatski uslovi
Svi ovi činioci mogu uticati i igrati određenu ulogu u nastajanju određenih promena, kao što su kardiovaskularna oboljenja.
Toplo preporucujem da procitate tekst, otkrice vam koja je najugrozenija ciljna grupa, kako dolazi do ovih promena, sta uraditi da bi se izbagao najgori scenario. 
📢 Kompletan tekst mozete procitati na sajtu
🔍 www.peraonalnitrening.rs
Kada se pojave određeni bolovi u vratu i leđima, koji do tog trenutka nisu postojali vreme je da preduzmete nešto po pitanju toga.
Savremeno doba donelo je mnogo pozitivnih stvari što se tiče inovativnosti, međutim čini se da postoji i jedna stvar zbog koje smo nazadovali, a to je naše držanje tela. Budući da savremeni ljudi sede satima pogrbljeni nad računarom nameće se pitanje, da li su u tom trenutku svesni u kom položaju obavljaju svoj posao?
Činjenica je da postaju svesni toga, tek kada se pojave određeni bolovi u vratu i leđima, koji do tog trenutka nisu osećali. Ukoliko je vaš bol toliko intezivan, da niste u stanju da obavljate svoje svakodnevne obaveze i aktivnosti, možda je pravi trenutak da nešto preduzmete po pitanju toga.
Postoji mnogo vežbi koje možete izvoditi da bi se otklonili bolovi u vratu i leđima. To su vežbe koje možete raditi bilo gde, uključujući i vašu kancelariju u kojoj obavljate posao.
#bolovivrat #boloviledja #bolovi #problemposao #polozajledja
Kakva je reakcija tela na vežbanje, do kakvih reakcija dolazi u mišićima i u cirkulatornom i respiratornom sistemu? Na koji način se telo prilagođava zahtevima koje postavlja intezivno vežbanje? Odgovore ću vam dati u nastavku teksta.
Kakva je reakcija tela na vežbanje?
Promene u telu ne nastaju nezavisno jedna od druge. Vežbanje utiče na čitav organizam istovremeno. Specifična dejstva odražena na jednom delu tela, utiču i na ostale delove tela.
Procitajte obavezno kompletan tekst, jer cete pronaci puno korisnih informacija koje vam mogu znaciti tokom vezbanja. 
Kompletan tekst mozete pronaci na sajtu www.personalnitrening.rs
#vezbanje #reakcijatela #hipertrofija #misicnaizdrzljivost #respiratornisistem #organizam #aktivnost #srce #krvnipritisak #kapilari #krv #hemoglobin #zamor #otpornostorganizma #efektivezbanja #vestinauvezbanju #cirkulatornisistem #misicnisistem #nervnisistem #skeletnisistem #telesnoopadanje #atrofijamisica
Za trenere je »fizička sposobnost«, sposobnost pojedinca za izvođenje fizičkih aktivnosti koja uključuje izdržljivost pod teškim uslovima sa opterećenjem.
Fizička sposobnost može se definisati kao ukupna funkcionalna sposobnost pojedinca da obavi dati zadatak. Krajnja provera fizičke sposobnosti je sposobnost pojedinca da uspešno završi zadati zadatak bez suvišnog zamora.

Možemo ga još definisati kao: »priroda i stepen prilagodljivosti u aktivnostima koje zahtevaju mišićni napor« ili »fizička sposobnost je sposobnost za dužu fizičku aktivnost«, »sposobnost pojedinca da obavi određeni zadatak« do fizičke sposobnosti se dolazi isključivo putem fizičkog uvežbavanja.
Sposobnost, znači da je telo spremno za suočavanje sa životnim situacijama.
Izraz sposobnost postao je uobičajen u označavanju ideje koja teži da povrati muškost kod muškaraca. To podrazumeva efikasno funkcionisanje svih delova tela, što se ogleda kroz njihovu sposobnost da se prilagode uslovima okoline.
Procitajte kompletan tekst na www.personalnitrening.rs i proverite da li ste fizicki sposobna osoba?
#fizickasposobnost #sposobnost
Početak bavljenja sportom kod svakog deteta je različito u zavisnosti od uzrasta deteta i od interesovanja za određeni sport.Uzrast u kome dete može da započne bavljenje sportom zavisi od vrste sporta.
Obično sve roditelje zanima kada je pravo vreme da svoju decu usmere na sport?
Početak bavljenja sportom zavisi od zahteva datog sporta. Pre svega mora se ustanoviti hronološka (čak biološka starost) pri kojoj dete može bez opasnosti po zdravlje započeti trenažni proces. U te svrhe mora se ustanoviti minimum psihomotornih sposobnosti deteta za uključivanje u sportsku aktivnost.
Raniji početak bavljenja sportom ostvaruje velike koristi za samo dete. Veliki je problem ukoliko dete ne želi da se bavi sportom, jer to se kasnije može odraziti na pravilan razvoj deteta. Sport je najbolja prevencija za nastanak različitih oboljenja, zato je važno da sport u startu postane sastavni deo dečjeg života. Jednom stečena navika, održava se lakše kasnije i u odraslom dobu. Sport predstavlja dobru bazu za kasniji zdrav i organizovan život.
Ukoliko dete pokaže interesovanje za sport, trener je tu da prilagodi pravila, vrstu sprava, lopte, podlogu terena uzrastu deteta u cilju sprečavanja povreda i olakšavanja treninga.
Procitajte obavezno kompletan tekst i saznacete mnogo stvari koje bi mogle da vas interesuju kao roditelja. Saznajte kada je pravo vreme za sport vaseg deteta?
#dete #sport #decasport #bavljenjesportom #razvojdece
Selekcija dece u sportu
Tokom trnažnog procesa, a posebno pri selekciji, neophodno je pored hornološke starosti koja podrazumeva životnu dob, ustanoviti i tzv. biološku (fizilošku starost).
Često smo u situaciji posmatrajući grupu dece istih godina da primetimo razliku u visini, težini, polnim karaktreristikama, mišićnoj masi itd. Znači da unutar istog hronološkog uzrasta, pojedinci mogu pripadati različitim biološkim uzrastima. Za procenu biološke starosti danas se primenjuju sledeći kriterijumi:
odnos mlečnih i trajnih zuba
stepen okoštavanja hrskavičavih epifiznih zona rasta u kostima ( obično šake).
stepen razvoja sekundarnih polnih karakteristika (maljavost u predelu lica i promena glasa kod dečaka, a kod devojčica pojava prve menstruacije i razvoj dojki).
Određivanje biološke starosti ima veliki značaj pri selekciji, kao i formiranju grupa koje sprovode isti režim treninga. Imajući u vidu da su moguće velike razlike između biološkog i hronološkog uzrasta, pojava ekstrema, nedovoljno ili preterano razvijenog pojedinca u grupi daće velike negativne efekte.
Procitajte kompletan tekst na blogu 
www.personalnitrening.rs
#selekcijadece #sportdeca #uzrast #pubertet
en_USEnglish