KARDIO BOKS

Kardio boks prestavlja visoko intezivan trening koji se izvodi tako što trener drži fokusere klijentu i na taj način određuje gde će usmeriti udarac. U zavisnosti od brzine promena položaja fokusera i jačine udaraca određuje se intezitet vežbanja.

Kombinacijom snage i kondicije postižu se vidljivi rezultati u oblikovanju tela, gubitku suvišnih kilograma i povećanju fizičkih performansi. Uvek vodimo računa o higijeni, pa se korišćenje istih rukavica nikako ne preporučuje, zbog znoja i mogućnosti dobijanja gljivica. Klijentima uvek savetujem da koriste svoje lične rukavice zbog predostrožnosti. 

Kompletna oprema za kardio boks bi podrazumevala elastične bandažere, rukavice i fokusere.

Prednost ovakvog načina treniranja je u tome što je i trener uključen u trening zajedno sa vama i on je taj koji direktno određuje vaše kretanje koje nije statično kao prilikom udranja u džak.

Trening se sastoji iz dva dela: zagrevanje i rad sa fokuserima i drugog dela gde se rade vežbe poput preskakanja vijače, sklekovi, trbušnjaci, nabačaji, izbačaji i ostale vežbe koje imaju zadatak da ojačaju vaše telo, sagore masti i povećaju aerobnu izdržljivost.

 

Blog

Dobijajte najnovije informacije u vezi  fitnesa sa novostima o zdravlju, ishrani i treningu.

Najčešće postavljana pitanja

Kome se preporučuje kardio boks?(pitanje)

Preporučuje se vežbačima koji vole intenzivan trening, vežbačima koji vole dinamičan trening, svima  koji žele da povećaju tonus mišića i da povrate i održe kondiciju, ljudima koji vole da vežbaju u grupi.(odgovor)

Kome se ne preporučuje kardio boks?(pitanje)

Ne preporučuje se hroničnim bolesnicima i osobama koji imaju problem sa hipertenzijom, astmom, srčanim bolesnicima kao i osobama koji imaju problem zglobovima.(odgovor)

Da li mogu da ga treniraju i žene? (pitanje)

Naravno, svima se preporučuje kardio boks, ali uvek pre započinjanja vežbanja posavetuj te se sa lekarom i proverite svoje zdravlje.(odgovor)

(nije obavezno)
en_USEnglish
en_USEnglish